Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Testa nya brädor på WSD i Bydalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mats_Maverick" data-source="post: 588534" data-attributes="member: 69694"><p>Tjena,</p><p></p><p>Den 20 december är det World Snowboard Day. Runt om i världen arrangeras olika event för att hylla den fantastiska bräda vi alla åker på. I Sverige arrangeras den för första gången. I Bydalsfjällen närmare bestämt. Kom upp (eller ner) och åk tillsammans med oss och kolla brädor från olika tillverkare. Kör rails eller testa att carva. Kolla snowboardfilmer och en utställning med gamla och nya brädor. Har du ingen bräda har du chansen att testa. Gratis liftkort den 20:e december för alla som har snowboardskor på fötterna. Preparty på lördagskvällen.</p><p></p><p><a href="http://www.facebook.com/#/event.php?eid=166803859644&ref=ts" target="_blank">http://www.facebook.com/#/event.php?eid=166803859644&ref=ts</a></p><p></p><p>Är du tillverkare och vill komma upp - maila mig på freeride.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mats_Maverick, post: 588534, member: 69694"] Tjena, Den 20 december är det World Snowboard Day. Runt om i världen arrangeras olika event för att hylla den fantastiska bräda vi alla åker på. I Sverige arrangeras den för första gången. I Bydalsfjällen närmare bestämt. Kom upp (eller ner) och åk tillsammans med oss och kolla brädor från olika tillverkare. Kör rails eller testa att carva. Kolla snowboardfilmer och en utställning med gamla och nya brädor. Har du ingen bräda har du chansen att testa. Gratis liftkort den 20:e december för alla som har snowboardskor på fötterna. Preparty på lördagskvällen. [URL]http://www.facebook.com/#/event.php?eid=166803859644&ref=ts[/URL] Är du tillverkare och vill komma upp - maila mig på freeride. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Testa nya brädor på WSD i Bydalen
Tillbaka
Topp