Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Testa och/eller Tester
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jocke_69" data-source="post: 247067" data-attributes="member: 69977"><p>Jag tänkte som många andra köpa en ny bräda. Jag tycker Pinns inlägg är utomodentlig men jag skulle bra gärna vilja testa olika brädor innan köp eller läs mer om olika brädor.</p><p></p><p>Oavsett vad jag köper så har jag ovanan att kolla tester och köper oftast "bäst i test" eller "mest prisvärd".</p><p></p><p>När jag har varit runt och frågat i olika butiker så har dom rekomenderat mig följande brädor:</p><p>Burton Baron, Burton Triumph, Burton Royale, K2 Eldorado och fler lär följa. </p><p></p><p>Så därför efterlyser jag följande:</p><p></p><p>Ställen i sverige där man kan hyra bättre brädor innan köp.</p><p></p><p>Tester av olika brädor (helst på internet, men även i tidningar)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jocke_69, post: 247067, member: 69977"] Jag tänkte som många andra köpa en ny bräda. Jag tycker Pinns inlägg är utomodentlig men jag skulle bra gärna vilja testa olika brädor innan köp eller läs mer om olika brädor. Oavsett vad jag köper så har jag ovanan att kolla tester och köper oftast "bäst i test" eller "mest prisvärd". När jag har varit runt och frågat i olika butiker så har dom rekomenderat mig följande brädor: Burton Baron, Burton Triumph, Burton Royale, K2 Eldorado och fler lär följa. Så därför efterlyser jag följande: Ställen i sverige där man kan hyra bättre brädor innan köp. Tester av olika brädor (helst på internet, men även i tidningar) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Testa och/eller Tester
Tillbaka
Topp