Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Testat 05/06s Halvfetton?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 120464"><p>MnO: Visst har skidorna blivit bättre och fetare med åren och jag tycker om feta skidor och visst kan det nog hända att jag åker med 94 mm som allround då jag definitivt prioriterar OP egenskaper men baserat på dagens skidor så ser jag inte det i nuläget (och att jag inte känner för att köpa nya skidor den här säsongen också, har ju redan sju par) för jag gillar även skidor som går bra i pucklar och än så länge så har jag inte åkt nån med mer än 90 mm som har varit vidare vass i puckel. Explosiven är väl känd för att vara just ett av undantagen som har isgrepp?</p><p></p><p> Ja tenta plugg tenderar att få en att inte göra just det man ska.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 120464"] MnO: Visst har skidorna blivit bättre och fetare med åren och jag tycker om feta skidor och visst kan det nog hända att jag åker med 94 mm som allround då jag definitivt prioriterar OP egenskaper men baserat på dagens skidor så ser jag inte det i nuläget (och att jag inte känner för att köpa nya skidor den här säsongen också, har ju redan sju par) för jag gillar även skidor som går bra i pucklar och än så länge så har jag inte åkt nån med mer än 90 mm som har varit vidare vass i puckel. Explosiven är väl känd för att vara just ett av undantagen som har isgrepp? Ja tenta plugg tenderar att få en att inte göra just det man ska. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Testat 05/06s Halvfetton?!
Tillbaka
Topp