Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Testat TrippleBaseTech?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carbonflex" data-source="post: 364118" data-attributes="member: 73699"><p>Jag har testat Bataleons 3base tech. Rail och hopp är inte min pryl vill jag ha sagt på en gång. Kanske är det där brädorna gör sig bäst?</p><p>För carving och vanlig åkning i pist kändes brädan mjuk och följsam, något som jag inte ser som något possitivt..</p><p></p><p>"SMOOTHER TURNS </p><p>When put under pressure in a tight turn a conventional board will always want to snap back to its original flat shape. A Triple Base board is already pre-shaped offering a smoother turn"</p><p></p><p>Om man trycker på händer ingenting, är det det som menas med "smoother turns". Brädan viker undan utan att ge något tillbaka ens under bästa förhållanden. En ganska styv bräda blev mjuk och tråkig.</p><p></p><p>På transportleden var brädan KUNG.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carbonflex, post: 364118, member: 73699"] Jag har testat Bataleons 3base tech. Rail och hopp är inte min pryl vill jag ha sagt på en gång. Kanske är det där brädorna gör sig bäst? För carving och vanlig åkning i pist kändes brädan mjuk och följsam, något som jag inte ser som något possitivt.. "SMOOTHER TURNS When put under pressure in a tight turn a conventional board will always want to snap back to its original flat shape. A Triple Base board is already pre-shaped offering a smoother turn" Om man trycker på händer ingenting, är det det som menas med "smoother turns". Brädan viker undan utan att ge något tillbaka ens under bästa förhållanden. En ganska styv bräda blev mjuk och tråkig. På transportleden var brädan KUNG. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Testat TrippleBaseTech?
Tillbaka
Topp