Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Testpilot - Ansök, Testa, Behåll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1093210" data-attributes="member: 77701"><p>Min enda synpunkt hittills är att det vore fint om testskidor gick att få ut i olika längder. Antar att det har att göra med vad företagen som deltar är villiga att ge bort (och kanske att de vet vilka längder de kränger mest av och därför helst vill ha feedback på), men jag tänker att inte omgående binda sig till en specifik längd å andra sidan kan göra att fler och olikare personer ansöker om att få testa. Och det är ju en bra grej.</p><p></p><p>Grejer jag gärna sett dök upp framöver: den nya Mammut-transceivern, gogglar med fancypants linsbytarsystem, skidor i 90-100-ish bredd som främst är till för pist/inboundsåkning (frontside, heter det så? jag vägrar säga all mountain), underställ, handskar, olika former av pjäxvärmare (batterisulor, strumpor med värmeslingor i osv).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1093210, member: 77701"] Min enda synpunkt hittills är att det vore fint om testskidor gick att få ut i olika längder. Antar att det har att göra med vad företagen som deltar är villiga att ge bort (och kanske att de vet vilka längder de kränger mest av och därför helst vill ha feedback på), men jag tänker att inte omgående binda sig till en specifik längd å andra sidan kan göra att fler och olikare personer ansöker om att få testa. Och det är ju en bra grej. Grejer jag gärna sett dök upp framöver: den nya Mammut-transceivern, gogglar med fancypants linsbytarsystem, skidor i 90-100-ish bredd som främst är till för pist/inboundsåkning (frontside, heter det så? jag vägrar säga all mountain), underställ, handskar, olika former av pjäxvärmare (batterisulor, strumpor med värmeslingor i osv). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Testpilot - Ansök, Testa, Behåll
Tillbaka
Topp