Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
TGR varianten.. groupbuy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 437196"><p>Tror fortfarande inte det är nödvändigt att handla från en butik, utan generalagenten eller företaget själv går nog bra men självklart fungerar det nog från någon affär också.</p><p></p><p>Sen kanske någon borde kolla vad för skidor som går att få tag på, och om man nu försöker få det att gå igenom hos någon affär kolla med dom om det gör något att alla väljer olika skidor, och villka märken dom kan genomföra det med -om dom ens kan.</p><p></p><p>Försökte hitta generalagent för Salomon och Head men kom ingen vart där än iallafall. Tror jag känner en som kan ha något att göra med fisher så ska kolla vidare där, men finns det något intresse för deras skidor? Kanske rätt bra ändå om folk hojtar till lite så man får en hum av vad för typ av skidor folk här kan vara intresserade av.</p><p></p><p>Kollade iallafall med Hendryx (eftersom jag är sugen på deras plank till kommande säsong, typ Purple Haze) och ett groupbuy hos dom skulle nog vara möjligt. Jag frågade hur många som skulle behövas, och undrade om 25 skulle räcka men tydligen behövdes det inte ens så många och tur är väl det för 50-60 känns rätt långt borta.. Henrik verkade vara en schysst kille! Eller är ni ute efter jibbarplankor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 437196"] Tror fortfarande inte det är nödvändigt att handla från en butik, utan generalagenten eller företaget själv går nog bra men självklart fungerar det nog från någon affär också. Sen kanske någon borde kolla vad för skidor som går att få tag på, och om man nu försöker få det att gå igenom hos någon affär kolla med dom om det gör något att alla väljer olika skidor, och villka märken dom kan genomföra det med -om dom ens kan. Försökte hitta generalagent för Salomon och Head men kom ingen vart där än iallafall. Tror jag känner en som kan ha något att göra med fisher så ska kolla vidare där, men finns det något intresse för deras skidor? Kanske rätt bra ändå om folk hojtar till lite så man får en hum av vad för typ av skidor folk här kan vara intresserade av. Kollade iallafall med Hendryx (eftersom jag är sugen på deras plank till kommande säsong, typ Purple Haze) och ett groupbuy hos dom skulle nog vara möjligt. Jag frågade hur många som skulle behövas, och undrade om 25 skulle räcka men tydligen behövdes det inte ens så många och tur är väl det för 50-60 känns rätt långt borta.. Henrik verkade vara en schysst kille! Eller är ni ute efter jibbarplankor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
TGR varianten.. groupbuy
Tillbaka
Topp