The Battle 2007

The Battle 2007
ja har hört att de ska bli i alla fall, och kvaltävling i bjursås. Men med denna skitvinter kanske de inte går att ha i falun.

The Battle 2007
Det kommer aldrig mer bli the battle känner de som jobbade med the battle.På grund av strul meed sponsorer så blir det nog inget mer the battle

The Battle 2007
De stog ju i transition eller nåt för ett tag sedan att The battle 07 kommer bli den fetaste tävlingen någonsin, tror nog snön kommer i falun tills battle

The Battle 2007
kommer absolut inte att bli inte att bli något the battle 2007 ifall det sak va samma arangör som tidigare år. det är jag 110% säker på.

The Battle 2007
Det skulle vara s himla kul om det blir av. Var uppe och såg the Battle senst. Och enligt mitt tycke är det de bästa tävlingen. Men vad manhr hört så verk det inte bli något occhae att det sull blia iår med denhär viterna ärväll chansern ännu midre

The Battle 2007
surt! om det inte blir av alltså men det låter ju lite surt på er. Men snön tror jag kommer. det är bara att hålla ut så den biten tror jag kan lösa sig. men om det är andra faktorer som spelar in så är det ju ändå trist. och självklart ska den vara i falun! det är ju hela grejen med hoppbacken och allt det där som gör tävlingen så himla bra.

Tillbaka
Topp