Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
The Collectives nya film
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KonaBiker76" data-source="post: 417501" data-attributes="member: 70641"><p>Deras första var ruggigt bra. (Dock i stort sett bara små parvlar som medverkade)</p><p></p><p>Den andre, "Roam", tog det hela ett rejält snäpp högre. Högt tempo, men samtidigt med ett svårbeskrivligt flow. Introt med NS åkningen ger mig ståpäls varje gång jag ser det.</p><p></p><p>Tror Seasons får svårt att toppa Roam. Men samtidigt bra att det verkar som om åkarna får komma till tals lite mer än i de tidigare filmerna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KonaBiker76, post: 417501, member: 70641"] Deras första var ruggigt bra. (Dock i stort sett bara små parvlar som medverkade) Den andre, "Roam", tog det hela ett rejält snäpp högre. Högt tempo, men samtidigt med ett svårbeskrivligt flow. Introt med NS åkningen ger mig ståpäls varje gång jag ser det. Tror Seasons får svårt att toppa Roam. Men samtidigt bra att det verkar som om åkarna får komma till tals lite mer än i de tidigare filmerna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
The Collectives nya film
Tillbaka
Topp