Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
The cool wall of utrustning och andra egenskaper
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngemarH79" data-source="post: 842782"><p>Ni som sett Top Gear förstår redan åt vilket håll jag drar. Men eftersom jag är lite nördig så tänkte jag blanda in lite siffror. Fyll gärna på med egna reflektioner kring utrustning</p><p>Seriously Uncool -100</p><p>Uncool -50</p><p>Cool +50</p><p>Sub Zero +100</p><p>Super Cool Fridge +150</p><p></p><p>Några snabba ratings</p><p></p><p>Step-in pjäxor -50</p><p>Monoski +100</p><p>Rosa/turkos CEBE skidglasögon +150</p><p>röka i liftkön -100</p><p></p><p>En person med ovanstående attribut blir totalt Sub zero. </p><p>Inga påhopp mot folks ursprung eller nationalitet är ni bussiga. Blir så dålig stämning då</p><p></p><p>Några fler ratings </p><p>Snow blades och för korta twin tips -100</p><p>Alpina skinnpjäxor och matchande skidor +150</p><p>Längdstavar -50</p><p>Fartdräkt -50</p><p>Skidor bredare än 95mm +50</p><p>Överdrivet mycket rocker exv. K2 Hellbent -50</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngemarH79, post: 842782"] Ni som sett Top Gear förstår redan åt vilket håll jag drar. Men eftersom jag är lite nördig så tänkte jag blanda in lite siffror. Fyll gärna på med egna reflektioner kring utrustning Seriously Uncool -100 Uncool -50 Cool +50 Sub Zero +100 Super Cool Fridge +150 Några snabba ratings Step-in pjäxor -50 Monoski +100 Rosa/turkos CEBE skidglasögon +150 röka i liftkön -100 En person med ovanstående attribut blir totalt Sub zero. Inga påhopp mot folks ursprung eller nationalitet är ni bussiga. Blir så dålig stämning då Några fler ratings Snow blades och för korta twin tips -100 Alpina skinnpjäxor och matchande skidor +150 Längdstavar -50 Fartdräkt -50 Skidor bredare än 95mm +50 Överdrivet mycket rocker exv. K2 Hellbent -50 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
The cool wall of utrustning och andra egenskaper
Tillbaka
Topp