Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
The nortface ski challange
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pizzaaugust" data-source="post: 517100"><p>jag fick anmäla mig som 92 och uppåt. Sjukt idiotiskt. Som att ha en tävling där högsta tillåtna gräns är 93 och 15 år. då får man lida för att man fyller år sent, Tävlingarna borde klassas efter födelseår. </p><p></p><p>Tror det är i röda. och röda linjen är sämst nu typ. förstora kickar för platåerna. så hoppas dom förlänger platåerna. </p><p></p><p>När man kör emot dom känns de som man har för mkt fart, sjukt äckligt hehe. Men hoppas de blir i svarta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pizzaaugust, post: 517100"] jag fick anmäla mig som 92 och uppåt. Sjukt idiotiskt. Som att ha en tävling där högsta tillåtna gräns är 93 och 15 år. då får man lida för att man fyller år sent, Tävlingarna borde klassas efter födelseår. Tror det är i röda. och röda linjen är sämst nu typ. förstora kickar för platåerna. så hoppas dom förlänger platåerna. När man kör emot dom känns de som man har för mkt fart, sjukt äckligt hehe. Men hoppas de blir i svarta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
The nortface ski challange
Tillbaka
Topp