hamax Ny medlem 2003-12-21 The Storm #1 Nu sitter jag här och väntar på att det ska börja blåsa. Någon som vet när den kommer?
G Guranduran Ny medlem 2003-12-21 The Storm #3 här blåser det ganska friskt faktist, men jag förstår inte riktigt vad du menar
Daniel_Karlsson Medlem 2003-12-22 The Storm #7 Du bor för långt upp.... Måste ge mig ut i detta mitt i natten för att hämta lill syrran..... Suck!
C Cybber Ny medlem 2003-12-22 The Storm #8 Verkar ha blåst friskt i natt iallafall å blåser rätt bra nu me. Här (sthlm) har snön drivit. Å nu ska man ut å åka hoj .
Verkar ha blåst friskt i natt iallafall å blåser rätt bra nu me. Här (sthlm) har snön drivit. Å nu ska man ut å åka hoj .
hamax Ny medlem 2003-12-22 The Storm #9 Det är alldeles för lite snö här i Sthlm... Stormen var hypad som fan i TV, inge strömavrbott här inte fast visst blåser det... Man kanske ska ut och skid-vindsurfa?
Det är alldeles för lite snö här i Sthlm... Stormen var hypad som fan i TV, inge strömavrbott här inte fast visst blåser det... Man kanske ska ut och skid-vindsurfa?