Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Therm-ic! Vad ger mest för pengarna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnVeronica" data-source="post: 145891" data-attributes="member: 58996"><p>Ok...</p><p>det låter intressant, eftersom jag inte har hunnit beställa några ännu (slut i butik). Kan inte låta bli att undra över hur det kommer sig att du inte har använt dem? Klarar du dig bra utan eller använder du någon annan typ av värmesula?</p><p></p><p>Själva sälj/köp snacket känns inte som att det hör hemma i detta forum så det får vi ta på </p><p>fr-mailen, men jag hade varit tacksam för lite info om varför du själv inte har använt dem, om du vill delge det till mig. </p><p></p><p>//Veronica</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnVeronica, post: 145891, member: 58996"] Ok... det låter intressant, eftersom jag inte har hunnit beställa några ännu (slut i butik). Kan inte låta bli att undra över hur det kommer sig att du inte har använt dem? Klarar du dig bra utan eller använder du någon annan typ av värmesula? Själva sälj/köp snacket känns inte som att det hör hemma i detta forum så det får vi ta på fr-mailen, men jag hade varit tacksam för lite info om varför du själv inte har använt dem, om du vill delge det till mig. //Veronica [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Therm-ic! Vad ger mest för pengarna?
Tillbaka
Topp