Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Thirty two boots, kasst hälgrepp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vinternoll" data-source="post: 1054087" data-attributes="member: 140850"><p>Jag köpte nya boots i februari förra året, ett par Thirty Two Lashed. Fick hjälp att prova ut dom och allt har kändes bra i början när jag åkte i dom. Men numera har jag inget hälgrepp alls i dom. Hälen åker upp när jag åker oavsett vad jag gör. Jag upplevde inte att de var såhär i början när de var nya.</p><p></p><p>Jag har mätt mina fötter och bootsen och av allt att döma har har rätt storlek, har svårt att se hur jag ska få in mina fötter i ett par mindre boots. Har åkt i ett par för små boots tidigare och det är fan inte skönt det heller. Saken är den att jag plockat i och ur innerskon i stort sett varje gång jag åk för att de ska torka. Det jag funderar på nu är om mina skor kan ha blivit slitna och tappat formen. Men det känns som att de lär väl hålla för lite mer än en halv säsong?! Alternativet är ju att de helt enkelt är för stora men det känns surt att inse och jag upplevde de inte problemet i början.</p><p></p><p>Någon annan som upplevt liknande eller vet hur det är med Thirty Two´s boots? Har ju hört att de ska vara grymma men jag är inte så imponerad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vinternoll, post: 1054087, member: 140850"] Jag köpte nya boots i februari förra året, ett par Thirty Two Lashed. Fick hjälp att prova ut dom och allt har kändes bra i början när jag åkte i dom. Men numera har jag inget hälgrepp alls i dom. Hälen åker upp när jag åker oavsett vad jag gör. Jag upplevde inte att de var såhär i början när de var nya. Jag har mätt mina fötter och bootsen och av allt att döma har har rätt storlek, har svårt att se hur jag ska få in mina fötter i ett par mindre boots. Har åkt i ett par för små boots tidigare och det är fan inte skönt det heller. Saken är den att jag plockat i och ur innerskon i stort sett varje gång jag åk för att de ska torka. Det jag funderar på nu är om mina skor kan ha blivit slitna och tappat formen. Men det känns som att de lär väl hålla för lite mer än en halv säsong?! Alternativet är ju att de helt enkelt är för stora men det känns surt att inse och jag upplevde de inte problemet i början. Någon annan som upplevt liknande eller vet hur det är med Thirty Two´s boots? Har ju hört att de ska vara grymma men jag är inte så imponerad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Thirty two boots, kasst hälgrepp
Tillbaka
Topp