Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Thirtytwo lashed, formbarhet, storlek? Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jeppann" data-source="post: 211113" data-attributes="member: 58751"><p>Mina thirtytwoboots är rent av obekväma att ha på sig när man inte åker typ. Eller åtminstonde var dom det i början. De första gångerna jag hade dem på fötterna somnade faktiskt fötterna och det var inte alls bekvämt. Började tvivla på mitt köp och råden man läst i Pinns snowboardguide, men det behövde jag inte göra länge. I backen ger dem ett gudabenådat hälgrepp, och är hur sköna som helst. Sällan lägger jag ens en tanke på att dom skulle vara trånga. </p><p></p><p>Jag vill tro att det kommer att bli lite mer utrymme för dina tår när du väl värmer skon, men om den nu känns för trång där fram, borde du inte testa någon annan modell?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jeppann, post: 211113, member: 58751"] Mina thirtytwoboots är rent av obekväma att ha på sig när man inte åker typ. Eller åtminstonde var dom det i början. De första gångerna jag hade dem på fötterna somnade faktiskt fötterna och det var inte alls bekvämt. Började tvivla på mitt köp och råden man läst i Pinns snowboardguide, men det behövde jag inte göra länge. I backen ger dem ett gudabenådat hälgrepp, och är hur sköna som helst. Sällan lägger jag ens en tanke på att dom skulle vara trånga. Jag vill tro att det kommer att bli lite mer utrymme för dina tår när du väl värmer skon, men om den nu känns för trång där fram, borde du inte testa någon annan modell? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Thirtytwo lashed, formbarhet, storlek? Val Thorens
Tillbaka
Topp