Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Thirtytwo lashed, formbarhet, storlek? Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="muchcup" data-source="post: 286377"><p>Jag köpte en helt ny set up förra helgen men är nu väldigt bekymrad</p><p></p><p>Bräda: Burton un-inc 158</p><p>Bindning: Burton CO2</p><p>Boots: Thirtytwo lashed</p><p></p><p>Jag trodde att äntligen skulle få en shysst utrustning som inte gav smärta i fötterna vid åkning, men detta var till och med värre än det jag körde förr. Just nu är jag lite smått desperat för att jag lagt stora pengar på en dyr utrustning som inte var bättre.</p><p></p><p>Jag vet inte vad jag ska göra, när jag testade grejerna i butik satt det skitbra, bra hälgrepp och skon satt skönt på hela foten. Jag värmde även skon ett par dagar senare. I helgen nu var jag uppe och körde i två dagar och det gick verkligen inte att njuta av åkningen. Först knöt jag ganska hårt vilket gav mig kramp och smärta, efter det provade jag att snöra lösare och lösare ända tills jag nästan kunde dra upp foten ur skon när den var knuten. Jag provade olika hårdhet både på bindningen och på snörningen, allt detta utan resultat, jag var tvungen att vila vart vartannat åk pga sån smärta i fötterna. Vad ska jag göra?? Kan jag göra något eller är detta helt enkelt fel sko för mig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="muchcup, post: 286377"] Jag köpte en helt ny set up förra helgen men är nu väldigt bekymrad Bräda: Burton un-inc 158 Bindning: Burton CO2 Boots: Thirtytwo lashed Jag trodde att äntligen skulle få en shysst utrustning som inte gav smärta i fötterna vid åkning, men detta var till och med värre än det jag körde förr. Just nu är jag lite smått desperat för att jag lagt stora pengar på en dyr utrustning som inte var bättre. Jag vet inte vad jag ska göra, när jag testade grejerna i butik satt det skitbra, bra hälgrepp och skon satt skönt på hela foten. Jag värmde även skon ett par dagar senare. I helgen nu var jag uppe och körde i två dagar och det gick verkligen inte att njuta av åkningen. Först knöt jag ganska hårt vilket gav mig kramp och smärta, efter det provade jag att snöra lösare och lösare ända tills jag nästan kunde dra upp foten ur skon när den var knuten. Jag provade olika hårdhet både på bindningen och på snörningen, allt detta utan resultat, jag var tvungen att vila vart vartannat åk pga sån smärta i fötterna. Vad ska jag göra?? Kan jag göra något eller är detta helt enkelt fel sko för mig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Thirtytwo lashed, formbarhet, storlek? Val Thorens
Tillbaka
Topp