Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Thirtytwo lashed, formbarhet, storlek? Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FredrikCarlsson" data-source="post: 286764" data-attributes="member: 61779"><p>Jag köpte mina 32 lashed i början på förra vintern och i början fick jag sjukt ont i fötterna av dom även fast dom kändes perfekta i storlek innan.</p><p>När jag tog av mig bootsen efter att jag hade första heldagen med dom kunde jag knappt gå, så ont gjorde det.. </p><p>Men jag antar att dom formar sig lite efter foten(även om man inte väljer att gjuta dom efter foten) för efter det har jag inte haft några som helst problem med dom. Jag åkte väldigt mycket snowboard förra vintern och har inte haft det minsta ont i fötterna efter det.</p><p>Tvärt om är dom nu de skönaste boots jag någonsin provat och jag kommer aldrig byta till ett annat märke.</p><p></p><p>Storlekarna är ungefär som vanliga skor tycker jag, eventuellt lite små.. Jag har 41-42 på vanliga skor och 42,5 på mina 32 boots. (har lite tjockare strumpor när jag åker bräda också)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FredrikCarlsson, post: 286764, member: 61779"] Jag köpte mina 32 lashed i början på förra vintern och i början fick jag sjukt ont i fötterna av dom även fast dom kändes perfekta i storlek innan. När jag tog av mig bootsen efter att jag hade första heldagen med dom kunde jag knappt gå, så ont gjorde det.. Men jag antar att dom formar sig lite efter foten(även om man inte väljer att gjuta dom efter foten) för efter det har jag inte haft några som helst problem med dom. Jag åkte väldigt mycket snowboard förra vintern och har inte haft det minsta ont i fötterna efter det. Tvärt om är dom nu de skönaste boots jag någonsin provat och jag kommer aldrig byta till ett annat märke. Storlekarna är ungefär som vanliga skor tycker jag, eventuellt lite små.. Jag har 41-42 på vanliga skor och 42,5 på mina 32 boots. (har lite tjockare strumpor när jag åker bräda också) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Thirtytwo lashed, formbarhet, storlek? Val Thorens
Tillbaka
Topp