Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Thom8 onykter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axel-br" data-source="post: 888825" data-attributes="member: 120428"><p>Hej!</p><p>[MEDIA=youtube]5Mm9EX3JJo4[/MEDIA] </p><p>hittade nyss denna video på Thom8 och undrar om det är vanligt att jibbar kändisar är på festivaler och dricker sig berusade? jag vet ej om thom8 är onykter på denna video men det borde man vara om man hoppar runt och sjunger på en sån där låt. Är det samma sak med jibbproffs (enligt mig är inte Thom8 ett proffs) att dem festar och dricker sig redlösa?</p><p>Jag undrar om det är många jibbare här på freeride som brukar vara på festivaler eftersom Tom väggisch var på någon festival i sverige och vilka jibbare kan man tänka sig få träffa där?</p><p>Min några år äldre bror säger att det är mycket droger på festivaler och jag har fått en känsla av att många jibbare tar droger (fick det intrycket av min tråd om godis), stämmer detta att många jibbare festar mycket och knarka?</p><p></p><p>/Axel Br</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axel-br, post: 888825, member: 120428"] Hej! [MEDIA=youtube]5Mm9EX3JJo4[/MEDIA] hittade nyss denna video på Thom8 och undrar om det är vanligt att jibbar kändisar är på festivaler och dricker sig berusade? jag vet ej om thom8 är onykter på denna video men det borde man vara om man hoppar runt och sjunger på en sån där låt. Är det samma sak med jibbproffs (enligt mig är inte Thom8 ett proffs) att dem festar och dricker sig redlösa? Jag undrar om det är många jibbare här på freeride som brukar vara på festivaler eftersom Tom väggisch var på någon festival i sverige och vilka jibbare kan man tänka sig få träffa där? Min några år äldre bror säger att det är mycket droger på festivaler och jag har fått en känsla av att många jibbare tar droger (fick det intrycket av min tråd om godis), stämmer detta att många jibbare festar mycket och knarka? /Axel Br [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Thom8 onykter?
Tillbaka
Topp