Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
thompson dork wheelie try to fly- bmx trick, svårt att slå :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 77356" data-attributes="member: 27243"><p>testa denna, cykla på en tävlingscykel (lättviktare bockstyre) med en blöt handduk virad runt styret. </p><p>Önskar att jag kunde beskriva min luftfärd men jag minns inget från den dagen, första minnet är uppvaknandet på sjukhuset med en skinflådd högerhalva av ansiktet!</p><p></p><p>Tror ni att jag lärt mig något av detta? cyklar jag med hjälm? har påven klackskor?! </p><p></p><p>självklart inte! </p><p></p><p>seinfeld sa något jävligt roligt om oss människor och hjälmens underbara funktion, orkar dock inte citera utan lämnar det här...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 77356, member: 27243"] testa denna, cykla på en tävlingscykel (lättviktare bockstyre) med en blöt handduk virad runt styret. Önskar att jag kunde beskriva min luftfärd men jag minns inget från den dagen, första minnet är uppvaknandet på sjukhuset med en skinflådd högerhalva av ansiktet! Tror ni att jag lärt mig något av detta? cyklar jag med hjälm? har påven klackskor?! självklart inte! seinfeld sa något jävligt roligt om oss människor och hjälmens underbara funktion, orkar dock inte citera utan lämnar det här... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
thompson dork wheelie try to fly- bmx trick, svårt att slå :)
Tillbaka
Topp