Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Thorens Eller Serre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bursjo" data-source="post: 83147" data-attributes="member: 42695"><p>danska "snesko", det kallar jag röj-afterski. 2003 rann fukten utmed fönstren och väggarna och de hade ett band som blev av med en bandsmedlem varje dag vi var där. tillslut var det bara sångaren kvar sista dagen. men det gjorde inget, han kunde hålla låda iallafall.</p><p></p><p>sc eller vt kan jag tyvärr inte uttala mig om då jag inte varit i sc. men jag kan verkigen inte klaga på vt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bursjo, post: 83147, member: 42695"] danska "snesko", det kallar jag röj-afterski. 2003 rann fukten utmed fönstren och väggarna och de hade ett band som blev av med en bandsmedlem varje dag vi var där. tillslut var det bara sångaren kvar sista dagen. men det gjorde inget, han kunde hålla låda iallafall. sc eller vt kan jag tyvärr inte uttala mig om då jag inte varit i sc. men jag kan verkigen inte klaga på vt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Thorens Eller Serre
Tillbaka
Topp