Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Thruster
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidnarkoman" data-source="post: 150319" data-attributes="member: 13742"><p>nej, thruster är samma som fjolårets 1080 (och de två åren innan dess). de enda de har ändrat på är designen! precis som förra året...men konstruktionen är likadan som tidigare år. den heter inte thruster (trotjänare) utan orsak.</p><p> </p><p>foil är däremot ny. den är bredare och styvare än thruster. flyter bättre offpist och stabilare i landningarna. allround... ungefär som en salomonmotsvarighet till völkl karma..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidnarkoman, post: 150319, member: 13742"] nej, thruster är samma som fjolårets 1080 (och de två åren innan dess). de enda de har ändrat på är designen! precis som förra året...men konstruktionen är likadan som tidigare år. den heter inte thruster (trotjänare) utan orsak. foil är däremot ny. den är bredare och styvare än thruster. flyter bättre offpist och stabilare i landningarna. allround... ungefär som en salomonmotsvarighet till völkl karma.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Thruster
Tillbaka
Topp