Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Thruster
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChristofferAldell" data-source="post: 150326" data-attributes="member: 47512"><p>Ville bara uppdatera.</p><p></p><p>Jag har ett par foil nu och det står tom teneighty på skidan med samma font som det står foil, på baktailen. Dock kan jag säga att det är stor skillnad på förra årets teneighty och denna. De är hårdare och grymt stabila, samt mkt bredare vilket dock kanske inte är ngn direkt stor nyhet. Helt annan åk känsla än teneightyn, även om teneightyn också är grymt skön så passade foilen mig bättre.</p><p></p><p>Riktigt bra skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChristofferAldell, post: 150326, member: 47512"] Ville bara uppdatera. Jag har ett par foil nu och det står tom teneighty på skidan med samma font som det står foil, på baktailen. Dock kan jag säga att det är stor skillnad på förra årets teneighty och denna. De är hårdare och grymt stabila, samt mkt bredare vilket dock kanske inte är ngn direkt stor nyhet. Helt annan åk känsla än teneightyn, även om teneightyn också är grymt skön så passade foilen mig bättre. Riktigt bra skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Thruster
Tillbaka
Topp