Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Thunderpark Gellivare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidnarkoman" data-source="post: 149097" data-attributes="member: 13742"><p>de har slängt dit nått rail till i nedre delen... men nästan allt är på fel ställen. trångt är det också...</p><p></p><p>superpipe kanske öppnar snart det stod en hel del snökanoner där men jag vet inte. tyvärr försvann en jättebra ås för conerbyggen pga att superpipe byggdes.... </p><p></p><p>OBS! ta det lugnt i hoppet i slalom... lite för mkt fart och du landar platt. kommer du bara lite fel får du smaka på isen i baken...</p><p></p><p>parken är inte störst... men johan olofsson är däremot bland de största i käften! han borde ha tagit mer hänsyn till terrängen...och inte minst till säkerheten! nästan en per dag får åka ambulans därifrån... visst det är sportlov men ändå. är glad över att jag inte jobbar i liften eller är sjukvårdare under påsken. </p><p></p><p>minns en park som fanns för några år sen... den kunde alla åka i... railsen låg bättre till... det fanns velodromer att ta fart i in i big jumpsen... det var en liten korsning mellan park och ski cross bana. förbannat rolig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidnarkoman, post: 149097, member: 13742"] de har slängt dit nått rail till i nedre delen... men nästan allt är på fel ställen. trångt är det också... superpipe kanske öppnar snart det stod en hel del snökanoner där men jag vet inte. tyvärr försvann en jättebra ås för conerbyggen pga att superpipe byggdes.... OBS! ta det lugnt i hoppet i slalom... lite för mkt fart och du landar platt. kommer du bara lite fel får du smaka på isen i baken... parken är inte störst... men johan olofsson är däremot bland de största i käften! han borde ha tagit mer hänsyn till terrängen...och inte minst till säkerheten! nästan en per dag får åka ambulans därifrån... visst det är sportlov men ändå. är glad över att jag inte jobbar i liften eller är sjukvårdare under påsken. minns en park som fanns för några år sen... den kunde alla åka i... railsen låg bättre till... det fanns velodromer att ta fart i in i big jumpsen... det var en liten korsning mellan park och ski cross bana. förbannat rolig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Thunderpark Gellivare?
Tillbaka
Topp