Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Thunderpark Gellivare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 149115" data-attributes="member: 35960"><p>Finns ingen hemsida till kiruna´s backe.. </p><p>vad jag vet iallafall, inte hört talas om att dom ska ha gjort en.. har inte hunnit vara upp dit än, sägs vara isigt som fan där också.. dom ska tydligen pista landningar varje tisdag och torsdag iallafall.. </p><p></p><p>gruppen som har hand om parken skulle fixa till allt i veckan, rails som var lite taskiga och kickar.. mer än så vet jag inte, får se om vädret blir varmare kanske man tar en sväng..</p><p></p><p></p><p>*update*</p><p></p><p>varit upp en sväng i backen idag i kiruna och provat.. i övre delen finns det 1 litet hopp och en liten spine.. sen finns det 2 big jumps just nu..</p><p></p><p>pipen är på gång, sprutad och sådär men inte påbörjat shapning..</p><p>sen vet jag inte, dom håller på å ska bygga något roligt i botten, nedanför big jumpsen.. vad vet jag inte.. </p><p>railsen var på rep idag, kommer väl upp sen igen, när vet jag ej..</p><p></p><p>det är väl det som finns nu, dock små isigt men dom pistar landningarna till big jumpsen då och då iallafall.. </p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 149115, member: 35960"] Finns ingen hemsida till kiruna´s backe.. vad jag vet iallafall, inte hört talas om att dom ska ha gjort en.. har inte hunnit vara upp dit än, sägs vara isigt som fan där också.. dom ska tydligen pista landningar varje tisdag och torsdag iallafall.. gruppen som har hand om parken skulle fixa till allt i veckan, rails som var lite taskiga och kickar.. mer än så vet jag inte, får se om vädret blir varmare kanske man tar en sväng.. *update* varit upp en sväng i backen idag i kiruna och provat.. i övre delen finns det 1 litet hopp och en liten spine.. sen finns det 2 big jumps just nu.. pipen är på gång, sprutad och sådär men inte påbörjat shapning.. sen vet jag inte, dom håller på å ska bygga något roligt i botten, nedanför big jumpsen.. vad vet jag inte.. railsen var på rep idag, kommer väl upp sen igen, när vet jag ej.. det är väl det som finns nu, dock små isigt men dom pistar landningarna till big jumpsen då och då iallafall.. peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Thunderpark Gellivare?
Tillbaka
Topp