Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tidskriften: "Åka Skidor", bara bilder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jannes" data-source="post: 943025" data-attributes="member: 126207"><p>Men köp den inte då! Läs den inte heller! Alla skidtidningar mig veterligen har MYCKET bilder, för att knyta an till trådskaparen. Å att senaste numret handlar en del om Åre såhär alldeles innan sportlov är väl en nobrainer för de flesta. Om ni tycker Åka skidor med tillhörande redaktion är helt ute och cyklar, vad är då merparten på forumet? En vill veta någonting om truckar till Skateboard (mejla någon på Transition eller Giftorm kanske), en vill veta vad ölen kostar på skidorten (mer än på din lokala Pizzeria, jag lovar!). Eller varför inte ett läkarutlåtande från någon som själv bröt tummen för två år sedan och kräktes i kompisens hjälm. Å så håller det på. En eloge till att Tobbe faktiskt är inne å kollar här. Jag tror att vi som håller till här i tid och otid blir lite fartblinda. Hur många Rockerskidor såg jag i Stöten v.1. Ett par, förutom mina, tror knappt de fanns några på Kaisers. Alltså, tidningen riktar sig inte bara till en typ av skidåkare. De allra flesta som åker alpint gör det på ett lov i en stor anläggning, sedan vill man ha vår och sol och ljusa kvällar. Och jag som ibland åker skidor i "tjänsten" och har därmed aldrig varit inne på afterski etc, utan bara ser till backarna och miljön kring dessa, måste påstå att Åre är synnerligen svårslaget i Sverige som ort. Har inte varit på alla dock....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jannes, post: 943025, member: 126207"] Men köp den inte då! Läs den inte heller! Alla skidtidningar mig veterligen har MYCKET bilder, för att knyta an till trådskaparen. Å att senaste numret handlar en del om Åre såhär alldeles innan sportlov är väl en nobrainer för de flesta. Om ni tycker Åka skidor med tillhörande redaktion är helt ute och cyklar, vad är då merparten på forumet? En vill veta någonting om truckar till Skateboard (mejla någon på Transition eller Giftorm kanske), en vill veta vad ölen kostar på skidorten (mer än på din lokala Pizzeria, jag lovar!). Eller varför inte ett läkarutlåtande från någon som själv bröt tummen för två år sedan och kräktes i kompisens hjälm. Å så håller det på. En eloge till att Tobbe faktiskt är inne å kollar här. Jag tror att vi som håller till här i tid och otid blir lite fartblinda. Hur många Rockerskidor såg jag i Stöten v.1. Ett par, förutom mina, tror knappt de fanns några på Kaisers. Alltså, tidningen riktar sig inte bara till en typ av skidåkare. De allra flesta som åker alpint gör det på ett lov i en stor anläggning, sedan vill man ha vår och sol och ljusa kvällar. Och jag som ibland åker skidor i "tjänsten" och har därmed aldrig varit inne på afterski etc, utan bara ser till backarna och miljön kring dessa, måste påstå att Åre är synnerligen svårslaget i Sverige som ort. Har inte varit på alla dock.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tidskriften: "Åka Skidor", bara bilder?
Tillbaka
Topp