Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tight Large
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fbAj" data-source="post: 27159" data-attributes="member: 20087"><p>Hejsan!</p><p>Nu börjar det dra ihopp sig till årets säsong nere i St Anton.</p><p>Men jag måste fixa ett par remmar till min tight så jag kan bära brädan bra. Hade tänkt att man kunde sätta två remmar på dom befintliga 2 remmar som drar ihopp väskan.</p><p>Någon som har erfarenhet av detta? Skulle ju vara fint om man kunde fixa några klick-spännen och bara klicka i och sen köra.</p><p>Vart får man tag på sådana remmar och spännen??</p><p>P.s Jag vill inte köpa haglöfs brädgrej, den passar ju inte heller..</p><p></p><p>Ride on!</p><p> Rasmus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fbAj, post: 27159, member: 20087"] Hejsan! Nu börjar det dra ihopp sig till årets säsong nere i St Anton. Men jag måste fixa ett par remmar till min tight så jag kan bära brädan bra. Hade tänkt att man kunde sätta två remmar på dom befintliga 2 remmar som drar ihopp väskan. Någon som har erfarenhet av detta? Skulle ju vara fint om man kunde fixa några klick-spännen och bara klicka i och sen köra. Vart får man tag på sådana remmar och spännen?? P.s Jag vill inte köpa haglöfs brädgrej, den passar ju inte heller.. Ride on! Rasmus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tight Large
Tillbaka
Topp