Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till alla er i Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sherpa" data-source="post: 101844" data-attributes="member: 15571"><p>Förra säsongen bodde jag i Haus Zur Schmiede i Sallbach och var där från januari till mars.</p><p>Nu när värmen passat på att lägga Sverige i sina vantar så kände jag helt plötsligt ett enorm sug efter att åka </p><p>ned om än bara för en vecka och återuppliva den åkningen som åtnjöts förra året . Sagt, skrivet och gjort! En </p><p>Lionbuss ska ta mig ned till orten nu i vecka fyra. Har inte ordnat med boende eftersom jag trodde att man </p><p>kunde fixa det via turistbyrån. Problemet är bara att dom inte ordnar med boenden i min prisklass eller </p><p>standard det vill säga, billigt, helst tak över huvudet och schyssta människor. Att all hotellpersonal helst inte </p><p>talar någon som helst engelska gagnar inte mig som efter förra säsongen där nere endast lärde mig att räkna </p><p>med tyska mobilsaldot.</p><p>Så att om det är någon bummare eller säsongare på orten som känner att dom vill ha hjälp med ekonomin och </p><p>kanske städning och inte allt för mycket skit på golvet så att en extra person kan sova där några dagar så </p><p>skulle jag bli djupt tacksam.....</p><p>Ses i Saalbach! </p><p></p><p>Med Vänliga Hälsningar</p><p></p><p>Jasper Nordling</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sherpa, post: 101844, member: 15571"] Förra säsongen bodde jag i Haus Zur Schmiede i Sallbach och var där från januari till mars. Nu när värmen passat på att lägga Sverige i sina vantar så kände jag helt plötsligt ett enorm sug efter att åka ned om än bara för en vecka och återuppliva den åkningen som åtnjöts förra året . Sagt, skrivet och gjort! En Lionbuss ska ta mig ned till orten nu i vecka fyra. Har inte ordnat med boende eftersom jag trodde att man kunde fixa det via turistbyrån. Problemet är bara att dom inte ordnar med boenden i min prisklass eller standard det vill säga, billigt, helst tak över huvudet och schyssta människor. Att all hotellpersonal helst inte talar någon som helst engelska gagnar inte mig som efter förra säsongen där nere endast lärde mig att räkna med tyska mobilsaldot. Så att om det är någon bummare eller säsongare på orten som känner att dom vill ha hjälp med ekonomin och kanske städning och inte allt för mycket skit på golvet så att en extra person kan sova där några dagar så skulle jag bli djupt tacksam..... Ses i Saalbach! Med Vänliga Hälsningar Jasper Nordling [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till alla er i Saalbach
Tillbaka
Topp