Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till alla er som skall sässonga.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CHB85" data-source="post: 209115" data-attributes="member: 52090"><p>Hej läste precis igenom lite inlägg om att det är lätt att få jobb om man kommer tidigt ner till sässongen. Jag sässonga förra året i st anton, jag och mina vänner kom ner den 25 november. Vi sökte alla jobb som fanns att söka men ingen av oss fick något napp. En månad senare runt jul och nyår började det hända saker. Det va då som sässongen kom igång riktigt och turisterna började komma till orten. Så ni som åker ner nu i år super tidigt för att ni tror att ni har större chans att hitta jobb kan vara lite fel ute. Det är först till julen som dom flesta får sina jobb. </p><p></p><p></p><p>Sköt om er och lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CHB85, post: 209115, member: 52090"] Hej läste precis igenom lite inlägg om att det är lätt att få jobb om man kommer tidigt ner till sässongen. Jag sässonga förra året i st anton, jag och mina vänner kom ner den 25 november. Vi sökte alla jobb som fanns att söka men ingen av oss fick något napp. En månad senare runt jul och nyår började det hända saker. Det va då som sässongen kom igång riktigt och turisterna började komma till orten. Så ni som åker ner nu i år super tidigt för att ni tror att ni har större chans att hitta jobb kan vara lite fel ute. Det är först till julen som dom flesta får sina jobb. Sköt om er och lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till alla er som skall sässonga.
Tillbaka
Topp