Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till alla er som skall sässonga.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 209159" data-attributes="member: 53949"><p>Gjorde precis samma sak förra året, åkte ner (faktist) 25nov men fick inte jobb för ens veckan innan jul.</p><p>Den egentliga anledningen till att de blir så är väl för att arbetsgivarna inte vill anställa (eller lova nån jobb) om de inte har fått igång sin business. o de har de såklart inte iom att turisterna inte har kommit. Sen när turisterna kommer behöver de extrapersonal osv (o andra får sparken/blir sjuka/skadade/åker hem) o de behövs folk igen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 209159, member: 53949"] Gjorde precis samma sak förra året, åkte ner (faktist) 25nov men fick inte jobb för ens veckan innan jul. Den egentliga anledningen till att de blir så är väl för att arbetsgivarna inte vill anställa (eller lova nån jobb) om de inte har fått igång sin business. o de har de såklart inte iom att turisterna inte har kommit. Sen när turisterna kommer behöver de extrapersonal osv (o andra får sparken/blir sjuka/skadade/åker hem) o de behövs folk igen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till alla er som skall sässonga.
Tillbaka
Topp