Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Till alperna ensam eller med DIG!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olasvard" data-source="post: 602928" data-attributes="member: 101407"><p>Tjena!</p><p></p><p>Tänkte dra till alperna och kötta lite i parken och götta mig i puder... Skiter i var men hade varit gött att dela ett dubbel, trippel eller kvartettrum med någon. Inga polare som kunde eller var sugna... har kollat på några resor hittat ett dubbelrum med flyg, halvpension och liftkort vecka 1 för 6000 spänn från Kastrup. </p><p></p><p>Jag är 24 år gillar park och puder, skiter i vem du är hade bara vart gött med sällskap. Bor i Halmstad men uppehåller mig i Skåne hos mina föräldrar...</p><p>Jag åker bräda för övrigt!</p><p></p><p>Ha de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olasvard, post: 602928, member: 101407"] Tjena! Tänkte dra till alperna och kötta lite i parken och götta mig i puder... Skiter i var men hade varit gött att dela ett dubbel, trippel eller kvartettrum med någon. Inga polare som kunde eller var sugna... har kollat på några resor hittat ett dubbelrum med flyg, halvpension och liftkort vecka 1 för 6000 spänn från Kastrup. Jag är 24 år gillar park och puder, skiter i vem du är hade bara vart gött med sällskap. Bor i Halmstad men uppehåller mig i Skåne hos mina föräldrar... Jag åker bräda för övrigt! Ha de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Till alperna ensam eller med DIG!
Tillbaka
Topp