Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Till alperna med barnen i jul. Lämlig ort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlaMelin" data-source="post: 349595" data-attributes="member: 32561"><p>Hej Karin!</p><p>Det är ju svårt att säga en ort eftersom att allt beror på snön <strong>MEN</strong> förutsatt att där är snö så tipsar jag om Badgastein. Hojmark.se flyger dit och brukar ha bra resor vid/mellan jul och nyår. Man flyger då till Salzburg och därefter med buss till slutet av dalen där Badgastein, Badhofgastein, Graukogel och Sportgastein finns med bara några minuters bilkörning. </p><p>Med den längsta pisten på 8 km tror jag att det borde räcka. Vackert beläget och med den klassiska alpkänslan över sig tror jag att Badgastein borde vara något för er.</p><p></p><p>... om det finns snö vill säga </p><p></p><p>Lycka till och hoppas ni får en trevlig semester var ni än åker</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlaMelin, post: 349595, member: 32561"] Hej Karin! Det är ju svårt att säga en ort eftersom att allt beror på snön [b]MEN[/b] förutsatt att där är snö så tipsar jag om Badgastein. Hojmark.se flyger dit och brukar ha bra resor vid/mellan jul och nyår. Man flyger då till Salzburg och därefter med buss till slutet av dalen där Badgastein, Badhofgastein, Graukogel och Sportgastein finns med bara några minuters bilkörning. Med den längsta pisten på 8 km tror jag att det borde räcka. Vackert beläget och med den klassiska alpkänslan över sig tror jag att Badgastein borde vara något för er. ... om det finns snö vill säga Lycka till och hoppas ni får en trevlig semester var ni än åker [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Till alperna med barnen i jul. Lämlig ort?
Tillbaka
Topp