Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
till chamonix på billigaste vis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rohansson" data-source="post: 99175" data-attributes="member: 44223"><p>ja jag vet att köra bil är billigast men nu är det så att vi inte kommer resa med det färdmedlet om ingen ger oss en bil först :P</p><p></p><p>hur mycket ska man betala för att komma ner och vad ska man åka med? </p><p></p><p>buss, tåg eller flyg?</p><p></p><p>vilka bolag?</p><p></p><p>det jag tänker på är att vi kommer ha med oss ett gäng för många kilon på flyget vilket innebär att man måste betala massa pengar för det, vilket gör att det blir dyrare med flyget än vad man tänkt sig..</p><p></p><p>eller är det någon som ska ner i början av jan och har 2 platser över så hjälper vi såklart att betala soppan.</p><p></p><p>hare bra!</p><p>/robin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rohansson, post: 99175, member: 44223"] ja jag vet att köra bil är billigast men nu är det så att vi inte kommer resa med det färdmedlet om ingen ger oss en bil först :P hur mycket ska man betala för att komma ner och vad ska man åka med? buss, tåg eller flyg? vilka bolag? det jag tänker på är att vi kommer ha med oss ett gäng för många kilon på flyget vilket innebär att man måste betala massa pengar för det, vilket gör att det blir dyrare med flyget än vad man tänkt sig.. eller är det någon som ska ner i början av jan och har 2 platser över så hjälper vi såklart att betala soppan. hare bra! /robin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
till chamonix på billigaste vis?
Tillbaka
Topp