Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Till dig som kört EXTREM SWEET O
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 535319"><p>Beskriv känslan!!</p><p>Bara skriv det du tänker på när du tänker tillbaka på turen.</p><p></p><p>Jag vill ha ett par till hösten, men har en del bekymmer.</p><p></p><p>Det jag oroar mig är att tack vare den lilla radien så går det bara att köra kortsvängar på dom, samt att dom vill vrida sig själv alldeles fullt, när man bara råkar vrida lite på dom.</p><p></p><p>Nån som kan hjälpa mig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 535319"] Beskriv känslan!! Bara skriv det du tänker på när du tänker tillbaka på turen. Jag vill ha ett par till hösten, men har en del bekymmer. Det jag oroar mig är att tack vare den lilla radien så går det bara att köra kortsvängar på dom, samt att dom vill vrida sig själv alldeles fullt, när man bara råkar vrida lite på dom. Nån som kan hjälpa mig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Till dig som kört EXTREM SWEET O
Tillbaka
Topp