Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Till dig som kört EXTREM SWEET O
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="superD" data-source="post: 535321" data-attributes="member: 85997"><p>jag har kört sweet o 174 hela den här säsongen, en underbar skida om du frågar mig!</p><p>om du vill ha en skida med mycket sväng i och ändå twintip så är den det solklara valet, jag har även haft turen att få köra den i puder(ca 3-4dm.) och den var riktigt bra där också...i parken är jag inte så ofta,men när jag är där så duger den bra åt mig i allafall.</p><p></p><p>tidigare säsonger så har jag kört scott´s "motsvarighet" med mycket sväng i, men sweet o´n tycker jag är mycket skönare och mer allround.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superD, post: 535321, member: 85997"] jag har kört sweet o 174 hela den här säsongen, en underbar skida om du frågar mig! om du vill ha en skida med mycket sväng i och ändå twintip så är den det solklara valet, jag har även haft turen att få köra den i puder(ca 3-4dm.) och den var riktigt bra där också...i parken är jag inte så ofta,men när jag är där så duger den bra åt mig i allafall. tidigare säsonger så har jag kört scott´s "motsvarighet" med mycket sväng i, men sweet o´n tycker jag är mycket skönare och mer allround. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Till dig som kört EXTREM SWEET O
Tillbaka
Topp