Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Till första lönen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1090514" data-attributes="member: 108610"><p>Köp liftkort på "early bird". Brukar finnas bra erbjudanden hos de flesta skidorter på nätet såhär års.</p><p></p><p>Mat och boende är inte lätt att gissa sig till. Jag har landat på mellan €1500-1800/säsong för boende och €100-250/mån för mat. Är skidåkningen kass så finns det ju en risk att mer tid=pengar spenderas på alkohol, fika och annat dyrt.</p><p></p><p>Min första säsong gick på €4500 inkl. resa och allt. Då snålade jag maximalt på mat, sprit och boende, men köpte ändå ett par skidor och lite klätterprylar. Jag jobbade inget alls, bara åkte skidor och åt pasta carbonara.</p><p></p><p>Siffrorna nedan är tagna ur minnet</p><p>Liftkort: €1000</p><p>Boende: €1500</p><p>Resa t.o.r. : €230</p><p>Prylar: €500</p><p>Summa: €3230</p><p></p><p>Alltså €1270/4mån= €317,5 per månad för allt annat.</p><p></p><p>Hoppas detta hjälper något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1090514, member: 108610"] Köp liftkort på "early bird". Brukar finnas bra erbjudanden hos de flesta skidorter på nätet såhär års. Mat och boende är inte lätt att gissa sig till. Jag har landat på mellan €1500-1800/säsong för boende och €100-250/mån för mat. Är skidåkningen kass så finns det ju en risk att mer tid=pengar spenderas på alkohol, fika och annat dyrt. Min första säsong gick på €4500 inkl. resa och allt. Då snålade jag maximalt på mat, sprit och boende, men köpte ändå ett par skidor och lite klätterprylar. Jag jobbade inget alls, bara åkte skidor och åt pasta carbonara. Siffrorna nedan är tagna ur minnet Liftkort: €1000 Boende: €1500 Resa t.o.r. : €230 Prylar: €500 Summa: €3230 Alltså €1270/4mån= €317,5 per månad för allt annat. Hoppas detta hjälper något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Till första lönen
Tillbaka
Topp