Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Till Geneve m familj till nyår vilken ort? (långt)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wisdom" data-source="post: 354018"><p>val thorens brukar ju iaf vara snösäkert pga höjden, de burukar väl om jag inte minns fel öppna i början av december.</p><p>Ni behöver ju inte köpa liftkort för hela systemet utan det räcker ju med valthorens när ni är en familj med mindre barn.</p><p>Åkningen runt byn är rätt så barnvänlig, inte så brant alltså.</p><p>Det som brukar sägas är att ju närmare byn man är desstå lättare åkning.</p><p>Det som är lite synd är ju att det tar sin tid från geneve, vet inte exat avståndet men några timmar får ni nog räkna med. Men det som är bra med valthorens är som sagt höjden så det borde inte vara några problem med snö vid den tiden.</p><p>Eftersom jag inte varit på andra ställen i frankrike så har jag inget att jämföra med men har du frågor om valthorens så äre bara att hör av dig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wisdom, post: 354018"] val thorens brukar ju iaf vara snösäkert pga höjden, de burukar väl om jag inte minns fel öppna i början av december. Ni behöver ju inte köpa liftkort för hela systemet utan det räcker ju med valthorens när ni är en familj med mindre barn. Åkningen runt byn är rätt så barnvänlig, inte så brant alltså. Det som brukar sägas är att ju närmare byn man är desstå lättare åkning. Det som är lite synd är ju att det tar sin tid från geneve, vet inte exat avståndet men några timmar får ni nog räkna med. Men det som är bra med valthorens är som sagt höjden så det borde inte vara några problem med snö vid den tiden. Eftersom jag inte varit på andra ställen i frankrike så har jag inget att jämföra med men har du frågor om valthorens så äre bara att hör av dig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Till Geneve m familj till nyår vilken ort? (långt)
Tillbaka
Topp