Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till St:Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="c0ma" data-source="post: 127730" data-attributes="member: 52937"><p>Boende kan ni hitta på www.stantonamarlberg.com t ex.. Google är en jättebra sökmotor =) o letar ni bara efter boende de första dagarna så kan ni hitta hur mycket som helst.. det svårare är sen att hitta långtidsboendet..</p><p></p><p>Jag ska ner med en/två kompisar som varit där nere förra året.. De löste allt när de kom på plats, men fick dock bo i Pettneu som kanske inte var det allra fetaste, med tanke på avståndet till stanton.</p><p></p><p>Jobb tror jag man lättast får där nere, genom att knacka dörr o höra sig för.. Har mejlat arbetsförmedlingen i Landeck (stan utanför St anton), men de har inte svarat. Om det sen beror på att de inte kan engelska eller helt enkelt inte pallar, det vet jag inte..</p><p></p><p>Vi kommer med högsta sannolikhet att köra bil ner. Det blir ganska billigt, man har alltid något ställe att förvara sina saker på och det är smidigt att ha bil där nere.. Men jag har hört att det går att fixa billiga flyg till Zürich och tåget därifrån ska kosta kring 300 spänn eller nåt.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="c0ma, post: 127730, member: 52937"] Boende kan ni hitta på www.stantonamarlberg.com t ex.. Google är en jättebra sökmotor =) o letar ni bara efter boende de första dagarna så kan ni hitta hur mycket som helst.. det svårare är sen att hitta långtidsboendet.. Jag ska ner med en/två kompisar som varit där nere förra året.. De löste allt när de kom på plats, men fick dock bo i Pettneu som kanske inte var det allra fetaste, med tanke på avståndet till stanton. Jobb tror jag man lättast får där nere, genom att knacka dörr o höra sig för.. Har mejlat arbetsförmedlingen i Landeck (stan utanför St anton), men de har inte svarat. Om det sen beror på att de inte kan engelska eller helt enkelt inte pallar, det vet jag inte.. Vi kommer med högsta sannolikhet att köra bil ner. Det blir ganska billigt, man har alltid något ställe att förvara sina saker på och det är smidigt att ha bil där nere.. Men jag har hört att det går att fixa billiga flyg till Zürich och tåget därifrån ska kosta kring 300 spänn eller nåt. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till St:Anton
Tillbaka
Topp