Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till Val d'Isère!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valdie" data-source="post: 384120" data-attributes="member: 79161"><p>Hej!</p><p></p><p>Rullar ner till Val d'Isère i början av nästa vecka med plan att stanna hela säsongen. Kom nyss på idén, så nu är jag på jakt efter boende och jobb. Är 25 år, har inga problem med att bo trångt och har erfarenhet av arbete inom sälj, butik och restaurang. Vill någon ha lift ner så rullar jag förhoppningsvis från Estocolmo nu på måndag (26/11) och har åtminstone en plats över. Resan finns upplagd på bilkollektivet. Ta lugn!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valdie, post: 384120, member: 79161"] Hej! Rullar ner till Val d'Isère i början av nästa vecka med plan att stanna hela säsongen. Kom nyss på idén, så nu är jag på jakt efter boende och jobb. Är 25 år, har inga problem med att bo trångt och har erfarenhet av arbete inom sälj, butik och restaurang. Vill någon ha lift ner så rullar jag förhoppningsvis från Estocolmo nu på måndag (26/11) och har åtminstone en plats över. Resan finns upplagd på bilkollektivet. Ta lugn! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Till Val d'Isère!
Tillbaka
Topp