Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Tillbehör till Sony DCR-PC9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carrwik" data-source="post: 137553" data-attributes="member: 38085"><p>Om du funderat på det ett tag så är det bara att slå till. Jäkligt bra bild, aldrig immigt, levereras med ett batteripaket om 8 st R6 (AA) batterier som håller ett jäkla tag. Filmar du med hjälmkameran ca 2-3 timmar om dagen så räcker det i minst en vecka. Man fick med nått litet kardborrefäste som jag slarvade bort med en gång så jag anväder silvertape. funkar bra. Kabeln som man får med är för kort till batteripaketen så jag har nyligen köpt en förlängningskabel på iceman.se. Det blir mycket stabilare bild än vad jag trodde. Ljudet är ok. Det går ej att zooma. Det finns en remote man kan köpa till för typ 600:- spänn men det snålade jag på. Kan nog va gött att ha då det är ganska bökigt att hålla på att ta upp kameran ur ryggsäcken för att trycka på REC. Perfekt om man skall köra med "follow cam". </p><p>Tänkte ladda upp min film från i vintras med lyckades ej. Den finns endast att få tag påvia snail mail. </p><p></p><p>Mitt råd: KÖP.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carrwik, post: 137553, member: 38085"] Om du funderat på det ett tag så är det bara att slå till. Jäkligt bra bild, aldrig immigt, levereras med ett batteripaket om 8 st R6 (AA) batterier som håller ett jäkla tag. Filmar du med hjälmkameran ca 2-3 timmar om dagen så räcker det i minst en vecka. Man fick med nått litet kardborrefäste som jag slarvade bort med en gång så jag anväder silvertape. funkar bra. Kabeln som man får med är för kort till batteripaketen så jag har nyligen köpt en förlängningskabel på iceman.se. Det blir mycket stabilare bild än vad jag trodde. Ljudet är ok. Det går ej att zooma. Det finns en remote man kan köpa till för typ 600:- spänn men det snålade jag på. Kan nog va gött att ha då det är ganska bökigt att hålla på att ta upp kameran ur ryggsäcken för att trycka på REC. Perfekt om man skall köra med "follow cam". Tänkte ladda upp min film från i vintras med lyckades ej. Den finns endast att få tag påvia snail mail. Mitt råd: KÖP. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Tillbehör till Sony DCR-PC9
Tillbaka
Topp