Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tillfälliga medlemmar!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GEkroth" data-source="post: 153393" data-attributes="member: 50448"><p>Kati, alla håller inte på med jibbing etc. men mycket handlar om det här ja. Men om du är intresserad av pistsmiskning så får du kanske starta en tråd för sånna som gillar att ligga pressa i pisten.</p><p>Jag håller med dig om att Skiddatabasen inte är den allra bästa.</p><p>Att posta på FR är kanske som du säger en inkörsport till "skidlivet". Och vad passar inte bättre än att just fråga om vilka skidor hon/han ska välja? Men jag tycker det finns lite för många som bara blir medlemmar för just detta endamål, att just fråga om skidor. </p><p></p><p>Bedlam, du tog inte fel tråd, länken finns i mitt ursprungliga inlägg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GEkroth, post: 153393, member: 50448"] Kati, alla håller inte på med jibbing etc. men mycket handlar om det här ja. Men om du är intresserad av pistsmiskning så får du kanske starta en tråd för sånna som gillar att ligga pressa i pisten. Jag håller med dig om att Skiddatabasen inte är den allra bästa. Att posta på FR är kanske som du säger en inkörsport till "skidlivet". Och vad passar inte bättre än att just fråga om vilka skidor hon/han ska välja? Men jag tycker det finns lite för många som bara blir medlemmar för just detta endamål, att just fråga om skidor. Bedlam, du tog inte fel tråd, länken finns i mitt ursprungliga inlägg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tillfälliga medlemmar!?!
Tillbaka
Topp