Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tillverkning av egen parkpjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user62594" data-source="post: 847455"><p>Tjena, fick idé om att tillverka en egen parkpjäxa av en slalom pjäxa, hade tänkt ta bort vissa delar för att gå mer flex, dämpning och sånt struntar jag i dock. nu till det jag undrar, kommer jag bryta benen av mig med dessa pjäxor? och va tror ni om idén förövrigt, kommer dom gå att köra med eller ska man punga up 3.5 på ett par SPK?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user62594, post: 847455"] Tjena, fick idé om att tillverka en egen parkpjäxa av en slalom pjäxa, hade tänkt ta bort vissa delar för att gå mer flex, dämpning och sånt struntar jag i dock. nu till det jag undrar, kommer jag bryta benen av mig med dessa pjäxor? och va tror ni om idén förövrigt, kommer dom gå att köra med eller ska man punga up 3.5 på ett par SPK? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tillverkning av egen parkpjäxa
Tillbaka
Topp