Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinvalley
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr.Blond" data-source="post: 15709" data-attributes="member: 24896"><p>"All along the watchtower" Jimmy Hendrix version av Bob Dylans klassiker ljuder hogt ur X5"ans overbelastade HiFi system. Det ar pask och resan gar som vanligt i goda vanners sallskap till skidorten i vara hjartan, Tanndalen.</p><p></p><p>En skidort enligt manga felaktigt domd till att forlusta frisksportande turakare och medelsklassens barnfamiljer.</p><p></p><p>Eftersom jag ar av battre vetande vill jag garna sla ett slag for denna parla bland skidanlaggningar.</p><p></p><p>Den mangkulturella kavallkad som dar utspelas lamnar inget i ovrigt att onska. Jetsettarna i baren som pa nagot satt missat i navigationen mellan Laroy och Spy Bar, barnfamiljerna, friluftsframjandet, den lokala skoterforeningen, jibbkidzen, dom storbrostade tvillingarna fran Goteborg, och inte minst dom helt sinnessjuka killarna fran Bollnas hastpoloforening som istallet for ol pa afterskin halsar Dom Perignon.</p><p></p><p>Till sist...Hamra Wardshus. Inrattningen vars mangfald och anvandarvanlighet kan gora vilken leatherman som helst gron av avund.</p><p></p><p>/ Dr.Blond</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr.Blond, post: 15709, member: 24896"] "All along the watchtower" Jimmy Hendrix version av Bob Dylans klassiker ljuder hogt ur X5"ans overbelastade HiFi system. Det ar pask och resan gar som vanligt i goda vanners sallskap till skidorten i vara hjartan, Tanndalen. En skidort enligt manga felaktigt domd till att forlusta frisksportande turakare och medelsklassens barnfamiljer. Eftersom jag ar av battre vetande vill jag garna sla ett slag for denna parla bland skidanlaggningar. Den mangkulturella kavallkad som dar utspelas lamnar inget i ovrigt att onska. Jetsettarna i baren som pa nagot satt missat i navigationen mellan Laroy och Spy Bar, barnfamiljerna, friluftsframjandet, den lokala skoterforeningen, jibbkidzen, dom storbrostade tvillingarna fran Goteborg, och inte minst dom helt sinnessjuka killarna fran Bollnas hastpoloforening som istallet for ol pa afterskin halsar Dom Perignon. Till sist...Hamra Wardshus. Inrattningen vars mangfald och anvandarvanlighet kan gora vilken leatherman som helst gron av avund. / Dr.Blond [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinvalley
Tillbaka
Topp