Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips allmountain/freeride skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olleski12" data-source="post: 1313122" data-attributes="member: 188766"><p>Tack för alla svar.</p><p>Just nu tror jag det lutar mest åt ett par rustler 10 då jag har läst bra om dem och kollat några recensioner. Men jag är fortfarande inte helt säker då jag inte riktigt vet vilken åkning jag kommer prioritera mest. Jag är också lite osäker på om dem kan bli svåra att hantera för lättare åkare. Jag är dock en erfaren åkare för min ålder, men vet ej?</p><p></p><p>Jag funderar fortfarande på att gå på några med mer rocker. Så dem blir lättare att svänga runt och lägga på sladd. Typ ett par m-Free 108, norse enduro/Freeride eller nått åt de hållet. Jag hör ju väldigt många prata så bra om rustler linjen så blir ju riktigt sugen på ett par. M-Free och rustler ska ju vara ganska olika i karaktär så om det är någon som har testat båda så skulle det vara till hjälp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olleski12, post: 1313122, member: 188766"] Tack för alla svar. Just nu tror jag det lutar mest åt ett par rustler 10 då jag har läst bra om dem och kollat några recensioner. Men jag är fortfarande inte helt säker då jag inte riktigt vet vilken åkning jag kommer prioritera mest. Jag är också lite osäker på om dem kan bli svåra att hantera för lättare åkare. Jag är dock en erfaren åkare för min ålder, men vet ej? Jag funderar fortfarande på att gå på några med mer rocker. Så dem blir lättare att svänga runt och lägga på sladd. Typ ett par m-Free 108, norse enduro/Freeride eller nått åt de hållet. Jag hör ju väldigt många prata så bra om rustler linjen så blir ju riktigt sugen på ett par. M-Free och rustler ska ju vara ganska olika i karaktär så om det är någon som har testat båda så skulle det vara till hjälp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips allmountain/freeride skidor
Tillbaka
Topp