Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips ang. snowboardköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valetudo" data-source="post: 922008" data-attributes="member: 119518"><p>Hallå jag lånar tråden lite med en fråga. Det är så att min otroligt snälla flickvän har givit mig en bataleon whatever 159 i present:D. Det jag inte är säker på om jag ska köra på 159 eller byta till en 156? jag är ca 185cm lång och väger ca 75kg. Hittar ingen info om vilken vikt dom rekomenderar på dom olika längderna. Kommer använda brädan till allround men för det mesta till att åka och leka i pisten. </p><p></p><p>Kan 3cm verkligen göra stor skillnad? är ny på bräda och har nu en nitro och den är 159 och tänkte inte på längden speciellt dom gånger jag åkte, men har dålig koll på det här med TBT gör det så att man kan gå ner en storlek eller ska jag köra på samma lika? Hoppas det inte blev för invecklat och ni kan hjälpa mig till ett beslut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valetudo, post: 922008, member: 119518"] Hallå jag lånar tråden lite med en fråga. Det är så att min otroligt snälla flickvän har givit mig en bataleon whatever 159 i present:D. Det jag inte är säker på om jag ska köra på 159 eller byta till en 156? jag är ca 185cm lång och väger ca 75kg. Hittar ingen info om vilken vikt dom rekomenderar på dom olika längderna. Kommer använda brädan till allround men för det mesta till att åka och leka i pisten. Kan 3cm verkligen göra stor skillnad? är ny på bräda och har nu en nitro och den är 159 och tänkte inte på längden speciellt dom gånger jag åkte, men har dålig koll på det här med TBT gör det så att man kan gå ner en storlek eller ska jag köra på samma lika? Hoppas det inte blev för invecklat och ni kan hjälpa mig till ett beslut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips ang. snowboardköp
Tillbaka
Topp