Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips angående boende och säsong i Val thorens!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakobfink" data-source="post: 1043929" data-attributes="member: 137611"><p>Hej, </p><p></p><p>Jag hade faktiskt valt att köra ner även om det skulle kosta lite mer, det kan vara riktigt skönt att ha bil när ni är där. Inte för att man behöver den i Val Thorens men om man skulle vilja ta sig till en annan ort några dagar. Man kanske vill ha möjligheten att åka och stor handla mat i Moûtiers eller bara kolla runt i omgivningen. Annecy är jätte fint, klart värt ett besök. </p><p></p><p>Dessutom kan man passa på att stanna i Alsace och besöka någon vingård för att köpa med sig hem...</p><p></p><p>Det som kostar på vägen ner förutom bensin är Öresundsbron/Färjan Helsingborg och Puttgarden samt ca 50 euro vägtull i Schweiz (års kort), om man tar den vägen vilken jag skulle rekommendera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakobfink, post: 1043929, member: 137611"] Hej, Jag hade faktiskt valt att köra ner även om det skulle kosta lite mer, det kan vara riktigt skönt att ha bil när ni är där. Inte för att man behöver den i Val Thorens men om man skulle vilja ta sig till en annan ort några dagar. Man kanske vill ha möjligheten att åka och stor handla mat i Moûtiers eller bara kolla runt i omgivningen. Annecy är jätte fint, klart värt ett besök. Dessutom kan man passa på att stanna i Alsace och besöka någon vingård för att köpa med sig hem... Det som kostar på vägen ner förutom bensin är Öresundsbron/Färjan Helsingborg och Puttgarden samt ca 50 euro vägtull i Schweiz (års kort), om man tar den vägen vilken jag skulle rekommendera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips angående boende och säsong i Val thorens!
Tillbaka
Topp