Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Tips angående pjäxor ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1198283" data-attributes="member: 59050"><p>Hur klarar ni era Alpresor med sådana allt för små pjäxor? Vi startar varje dag ca. klockan 8, till skidbussen eller direkt till berget, skidåkning och hiking kanske till klockan 4, några timmar i afterskin, sen till Spar-market för öl, vin, ost etc, och med skidbus till lägenheten eller hotellet kanske på klockan 6-7 på kvällen. Hela tiden pjäxorna på, en eller två veckor varje dag. I vintras hittade jag mig några Dalbello Panterra 3-dels pjäxor, och de är tillräckligt med bekväma för sådana dagar. Frun har ännu Dynafit TLT-5:r. Om pjäxorna är så obekväma, att man inte kan använda dem långa dagar, så kan man inte använda sådana pjäxor alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1198283, member: 59050"] Hur klarar ni era Alpresor med sådana allt för små pjäxor? Vi startar varje dag ca. klockan 8, till skidbussen eller direkt till berget, skidåkning och hiking kanske till klockan 4, några timmar i afterskin, sen till Spar-market för öl, vin, ost etc, och med skidbus till lägenheten eller hotellet kanske på klockan 6-7 på kvällen. Hela tiden pjäxorna på, en eller två veckor varje dag. I vintras hittade jag mig några Dalbello Panterra 3-dels pjäxor, och de är tillräckligt med bekväma för sådana dagar. Frun har ännu Dynafit TLT-5:r. Om pjäxorna är så obekväma, att man inte kan använda dem långa dagar, så kan man inte använda sådana pjäxor alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Tips angående pjäxor ?
Tillbaka
Topp