Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1 på detunsuspected sa:Det som sitter bäst på...
Det är rätt som du skriver - har tillfogat min Marmot Spire skaljacka enl del via mitt ryggskydd i och med att plastkotorna kan knipa fast i jackan om man böjer sig mycketAlways-Sunny sa:Kör också med ett MC-skydd som funkar bra. Men om du köper hårdplast, tänk bara på att ha ett plagg mellan ryggskydd och skaljacka om du kör med rygga. Annars risk att du skadar jackan.
I min gick det hålPeterE sa:Det är rätt som du skriver - har tillfogat min Marmot Spire skaljacka enl del via mitt ryggskydd i och med att plastkotorna kan knipa fast i jackan om man böjer sig mycketAlways-Sunny sa:Kör också med ett MC-skydd som funkar bra. Men om du köper hårdplast, tänk bara på att ha ett plagg mellan ryggskydd och skaljacka om du kör med rygga. Annars risk att du skadar jackan., men den har aldrig gått sönder.
dallan sa:https://m.lannasport.se/sv/articles/1.2500.2116873/atomic-live-shield-vest-amid?country=SE&gclid=CjwKCAjwyOreBRAYEiwAR2mSkrIZhvDe96PjipRVG8wnW5yqPIUtqoMUvUa9pWkBoml6JRz82BX1UBoCWh4QAvD_BwE