Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
TIPS för Bussåkning till Serre Chevalier med UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kiels" data-source="post: 489742" data-attributes="member: 86193"><p>BUSS</p><p>Har tråkigt på jobbet så jag kan bidra med min expertis från en enda bussresa till alperna. Nu vet jag inte var du bor, men bussen stannar antagligen för lunch på något McDonalds på vägen ner från Stockholm. Käka på färjorna skulle jag undvika (en jävla trängsel och risig mat), så det är ett alternativ att köpa med en sallad eller liknande från någon mack vid lunchstoppet. Det brukar gå att köpa korv på bussen när ni har kommit ner till Tyskland.</p><p></p><p>Att sova på bussen är trångt (och dragit om man ligger vid fönstret) och tror att det blir svårt att få plats med ett liggunderlag. Det är bra att fundera igenom vad man ska sova i och ha det och toalettartiklar lättillgängligt i handbagaget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kiels, post: 489742, member: 86193"] BUSS Har tråkigt på jobbet så jag kan bidra med min expertis från en enda bussresa till alperna. Nu vet jag inte var du bor, men bussen stannar antagligen för lunch på något McDonalds på vägen ner från Stockholm. Käka på färjorna skulle jag undvika (en jävla trängsel och risig mat), så det är ett alternativ att köpa med en sallad eller liknande från någon mack vid lunchstoppet. Det brukar gå att köpa korv på bussen när ni har kommit ner till Tyskland. Att sova på bussen är trångt (och dragit om man ligger vid fönstret) och tror att det blir svårt att få plats med ett liggunderlag. Det är bra att fundera igenom vad man ska sova i och ha det och toalettartiklar lättillgängligt i handbagaget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
TIPS för Bussåkning till Serre Chevalier med UCPA
Tillbaka
Topp