Tips för er som inte fick Happy Happy

skidnarkoman

Ny medlem
men ändå vill ha den så följer ett tips.
happy happy följer med i senaste numret av onboard. om man inte vill köpa den tidningen så kan man göra så här:
1.gå/cykla/kör till närmsta bibliotek.
2. väl där inne tar man onboard från tidningshyllan
3. sätter sig lite avsides och skymd (behövs inte om det är tomt, men man slipper bli upptäckt av snokande bibliotekarier)
3. blädrar lite och kommer fram till helly hansen 2-sidor annos
4. tar snabbt och försiktigt lös happy happy från sidan
5. smyg kvickt och diskret ner den i jackfickan.
6. forsätt bläddra ett litet tag och sätt sedan tillbaks onboard i hyllan.
7. lämna biblioteket

Haha eller så beställer man av mig eftersom jag sitter inne med 12 stycken :P

Eller så beställer man den igen från Helly Hansens hemsida så man inte behöver begå ett brott.

Ahme va fan är det för idiot som beställer 12 stycken!? Va bra, det var väl därför jag inte fick någon trots att jag var väldigt tidigt ute med min beställning...

Konstigt om du var tidigt ute Tullan! Jag beställde min för tre veckor sen, fick den 3-4dagar senare.
Så du kan ju inte varit sådär jättetidig med din beställning.

Alla snackar om någon katalog, jag fick inte någon sån med, inte för att det gör något. Men varför klaga på att man får en produktkatalog på posten, samtidigt som man får en gratis dvd från samma märke? Sluta vara så kräsna.

Peace

du tror inte att biblioteket tar bort allt extra stuff som följer med tidningen när de köper den? Idiot

men det är ju bara att beställa igen från hemsidan om man inte får. blev svartvit på playstation. jävla kvällkiller. jättesmart inlägg annars.

men avrför itne bara fråga bibblotekskärringen om du kan få skivan! men fan finns den inte att tanka eller?!

Tillbaka
Topp