Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips för köp av snowboard?, märke?, styvhet? etc.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 130605" data-attributes="member: 44213"><p>Stadium säljer Burton men eftersom du har så pass "stora" fötter så finns inte de modeller som jag vill rekomendera dig.. (när kan jag bara burton så jag rekomenderar bara burton, har åkt burton i över 10 år själv och är mycket nöjd med deras produkter)</p><p></p><p>nu köper jag alla mina grejjer från onlinebutiker i österrike för då sparar man några hundralappar och när det gäller ett helt kit, bräda+ bindningar så kan man spara tusenlappar..</p><p></p><p>du = 189 så ca: 170 för att leka med i off-pisten (något kortare om du vill leka i parken också) att ha en bräda till både park och off-pist är ganska knepigt för att det är så stor skillnad på hur brädan reagerar i de olika elementen..</p><p></p><p>du = 45 i skor US 10,5 eller 11 typ.. då blir det en bredare bräda till dig..</p><p></p><p>min rekomendation blir: </p><p></p><p>Bräda -- Burton Royale 166 (25,8 i midja) inte så dyr</p><p>Bindn -- Burton Mission (Large)</p><p></p><p></p><p>så kommer du att kunna köra off-pist med ett rätt bra flyt tack vare bredden på brädan och sen kommer du att kunna leka i parken också... rätt okej..</p><p></p><p></p><p>(har du lite mer pengar så kör du en dubbe set up)</p><p></p><p>Off-pist-bräda --> Fish 160</p><p>Park-bräda------> Dominant 156 el 159</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 130605, member: 44213"] Stadium säljer Burton men eftersom du har så pass "stora" fötter så finns inte de modeller som jag vill rekomendera dig.. (när kan jag bara burton så jag rekomenderar bara burton, har åkt burton i över 10 år själv och är mycket nöjd med deras produkter) nu köper jag alla mina grejjer från onlinebutiker i österrike för då sparar man några hundralappar och när det gäller ett helt kit, bräda+ bindningar så kan man spara tusenlappar.. du = 189 så ca: 170 för att leka med i off-pisten (något kortare om du vill leka i parken också) att ha en bräda till både park och off-pist är ganska knepigt för att det är så stor skillnad på hur brädan reagerar i de olika elementen.. du = 45 i skor US 10,5 eller 11 typ.. då blir det en bredare bräda till dig.. min rekomendation blir: Bräda -- Burton Royale 166 (25,8 i midja) inte så dyr Bindn -- Burton Mission (Large) så kommer du att kunna köra off-pist med ett rätt bra flyt tack vare bredden på brädan och sen kommer du att kunna leka i parken också... rätt okej.. (har du lite mer pengar så kör du en dubbe set up) Off-pist-bräda --> Fish 160 Park-bräda------> Dominant 156 el 159 /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips för köp av snowboard?, märke?, styvhet? etc.
Tillbaka
Topp