Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips för ny snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="V1rrepinne" data-source="post: 979015" data-attributes="member: 125110"><p>Hejsan alla!</p><p></p><p>Skulle behöva lite hjälp och tips med att välja rätt bräda. Har kört bräda i många år och skulle väll klassa mig själv som en erfaren åkare då jag spenderar mestadels av tiden utanför pisten. Har inte direkt varit någon material-lirare men nu har jag bestämt mig för att köpa en ordentlig bräda som är "skräddarsydd" för min åkstil.</p><p></p><p>Mina mått:</p><p></p><p>Längd: 193 cm</p><p>Vikt: 85 kg</p><p></p><p>Åkstil:</p><p></p><p>Gillar att köra puder och mycket allmountain. Kör väldigt sällan i pist ( bara när jag måste):P Skulle vara väldigt tacksam för lite hjälp med vad jag ska köpa för bräda. Är ganska så sugen på en Burton EST av något slag eller kanske en Lib Tech, men de stiger ganska snabbt upp i pris. </p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>Hälsningar Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="V1rrepinne, post: 979015, member: 125110"] Hejsan alla! Skulle behöva lite hjälp och tips med att välja rätt bräda. Har kört bräda i många år och skulle väll klassa mig själv som en erfaren åkare då jag spenderar mestadels av tiden utanför pisten. Har inte direkt varit någon material-lirare men nu har jag bestämt mig för att köpa en ordentlig bräda som är "skräddarsydd" för min åkstil. Mina mått: Längd: 193 cm Vikt: 85 kg Åkstil: Gillar att köra puder och mycket allmountain. Kör väldigt sällan i pist ( bara när jag måste):P Skulle vara väldigt tacksam för lite hjälp med vad jag ska köpa för bräda. Är ganska så sugen på en Burton EST av något slag eller kanske en Lib Tech, men de stiger ganska snabbt upp i pris. Tack på förhand! Hälsningar Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips för ny snowboard
Tillbaka
Topp